dinsdag 10 november 2015

Kleuren 'voor volwassenen'

Ik word er blij van; kleuren! Ik doe het al van kinds af aan erg graag en ik ben er ook nooit mee gestopt. Ik ben nu bijna 41 en kleur nog steeds regelmatig :-)! Nu is het dus weer helemaal 'in', dat kleuren voor volwassenen. Er komt morgen een heus tijdschrift uit over kleuren van de makers van HobbyHandig. Ik kleur momenteel voornamelijk kinderkleurplaten in, omdat wij nu eenmaal een 5-jarig meisje in huis hebben en daarmee ook de nodige prinsessenkleurboeken. Die kleuren wij dan gezellig samen onder het genot van en kopje verse muntthee in op druilerige dagen. Maar deze lijkt me ook wel erg leuk! Ik heb hem zelf nog niet gezien, maar ik ga hem zeker eens even inkijken en als hij bevalt ook kopen. Kleuren is leuk, kleuren maakt blij, kleuren maakt je hoofd leeg, kleuren maakt zen! Probeer het eens!

It makes me happy; coloring! I loved it as a kid and I never stopped doing it. I'm almost 41 years old and I still like coloring every now and then. This magazine is coming out tomorrow featuring all kinds of coloring techniques and coloring pages. Made by HobbyHandig. At the moment I mostly use childrens coloring books. After all we do have a 5-year old girl in our house, so automatically also a lot of princes themed coloring books ;-). And on rainy days we love to do some coloring together whilst drinking a cup of fresh mint thee. Coloring is fun, coloring makes you happy, coloring clears your head, coloring makes you zen! Try it!

Deze twee van Flow Magazine zijn overigens ook erg leuk!
These two by Flow Magezine are also very lovely!






Geen opmerkingen: