donderdag 15 oktober 2009

Van dingen maken word je blij!


Van dingen maken word je blij! Tenminste.....ik wel :-)! Weet niet of het voor iedereen geldt, maar je zou het in ieder geval eens kunnen proberen. Lekker een avondje fröbelen met als resultaat een leuke tas ofzo. Leuk toch?
Een tijdje geleden heb ik het boekje Knuffels Enzo gekocht bij Werk aan de Winkel in Den Bosch. In dit boekje staan allemaal leuke zelfmaakprojecten die heel makkelijk zijn uitgelegd. Ik heb bijvoorbeeld al een tas, een gehaakte bloem en een quilt gemaakt. Op het boekjes staat "voor kind en kinderkamer", maar er staan ook allerlei projecten in die niet speciaal voor kinderen zijn.
Er is ook nog een tweede boekje verkrijgbaar genaamd Naaien Enzo.
P.S. Ik til de weekopdracht even naar volgende week. Ik probeer hem dan weer steeds op maandag of dinsdag te doen.

1 opmerking:

Klaartje zei

Ooooh een nieuw boekie! Even opzoeken, wil ik natuurlijk weer hebben! ;)