dinsdag 13 april 2010

Re-imagine, re-use, re-invent

I found this inspiring website this morning "PS. I made this"
It's a movement
It's a call for action to re-imagine, re-use and re-invent.
"I see it. I like it. I make it."
Every post is showing a collage of inspiring images and a short tutorial on what you could make. Here you see one example of a small re-use project. I think I might try to make one :-)!
Ik vond deze inspirerende website vanochtend "PS. I made this"
Het is een beweging
Het is een oproep om actie te ondernemen om iets te hergebruiken, opnieuw te bedenken en te herontdekken.
"Ik zie het. Ik vind het leuk. Ik maak het."
Ieder item laat eerst een collage zien met inspirerende plaatjes gevolgd door een korte tutorial met wat je met die inspiratie zou kunnen maken. Hieronder één voorbeeld van zo'n projectje. Ik denk dat ik die eens ga proberen :-)!


Geen opmerkingen: