vrijdag 4 september 2009

52Q week 10 "Name 5 movies that have inspired you creatively"

I used to do the 52Q by Emily every week, but I haven't been creative for a while. So I joined in again at week 10 :-)! Here you can see what I created. The five movies I've named are not all favorites, but they all inspired creatively me in a way after I'd seen them. If you want to see what others created, you can check out the 52Q Flickr group.

Ik ben in januari begonnen met meedoen aan de 52Q van Emily, maar ik had even een creatieve pauze. Nu ben ik weer mee gaan doen en ingestapt op week 10, waar ik gebleven was. Zie hier wat ik gemaakt heb. De films die ik genoemd heb, zijn niet allemaal favorieten, maar ze hebben me wel geinspireerd tot het maken of doen van iets creatiefs nadat ik ze gezien had. Als je wil zien wat anderen gemaakt hebben, kijk dan op de 52Q Flickr group.


Geen opmerkingen: