woensdag 25 november 2009

Weekopdracht: Give handmade, recycled and upcycled gifts!









Deze keer een hele andere weekopdracht. Of eigenlijk is het een opdracht voor de hele maand december :-)! December is een dure maand voor velen, maar daar kun je best een creatieve oplossing voor verzinnen. Geef kadootjes die handmade, gerecycled of geupcycled zijn!

Handmade=iets wat je zelf gemaakt hebt (breien, naaien, knippen, kleien, haken, timmeren)

Recycle=iets wat je al hebt en zelf niet gebruikt, maar wat een ander wellicht heeeel leuk vindt

Upcycle=iets ouds dat je op een creatieve manier weer nieuw leven in blaast. Zoals kussenhoezen van oude dekens, een opnieuw geverfd en gepimpt krukje, een tas van een oud t-shirt. Bovenstaande voorbeelden vond ik op diverse sites, dus ik heb ze niet zelf gemaakt. Kijk voor mee ideetjes bijvoorbeeld op Etsy of op Made It .

1 opmerking:

Silvitanova zei

Helaas ben ik nog niet zo'n zelfmaak-type, maar etsy is echt mijn favoriete website van dit moment. Het is zo leuk om handgemaakte spullen vanuit de hele wereld te kunnen bestellen. Het niveau is vrij hoog en ik heb allemaal bijzondere/ handige spulletjes (die niemand anders heeft).