vrijdag 19 februari 2010

Fair Flavours

"Coquille met texturen van tri colore vooraf, pekingkwartel als hoofdgerecht en een smeuïge dadelcake met crème fraîche om het af te maken. Het water loopt je in de mond op de website van Fair Flavours, een initiatief van FairFood. Je kunt er inspiratie opdoen door het bekijken van filmpjes van topkoks die culinair uitpakken met eerlijke en duurzame ingrediënten, maar ook je eigen filmpje insturen. Daarmee kun je smakelijke prijzen winnen!"

Bron: Llink

En dan nog iets:
Eet jij hip? Laat jij je beïnvloeden door wat op culinair gebied in de mode is? Of heb jij bepaalde favoriete eetgewoontes waar je niet van af zult wijken of producten waar je niet van af kunt blijven, ook al is het nog zó 2009? Lees meer mee bij Telegraaf.
Mijn antwoord:
"Eten is echt een gezamenlijke hobby van ons. Dirk kookt graag en we gaan ook vaak uit eten. Onze vakanties boeken we gebieden waar we ook lekker culinair kunnen genieten. We proberen wel zoveel mogelijk gezond en eerlijk te eten. We kopen veel biologische producten en letten er wel op dat we genoeg goede voedingsstoffen binnen krijgen. En dat schijnt volgens het artikel hip te zijn, dus tja...we eten hip denk ik dan. Verder vinden we het leuk om nieuwe dingen te proberen, dus als er ergens een restaurant is dat op een vernieuwende manier kookt, dan willen we dat wel even meemaken. Ook wel hip denk ik. Ik lust af en toe ook best nog wel iets van MacDonalds. Dat is waarschijnlijk niet meer hip.... En is sushi al uit? Ik weet het niet, maar ik vind het nog steeds lekker!"

Geen opmerkingen: