donderdag 11 februari 2010

Yoga tijdens de zwangerschap



Voordat ik zwanger was ging ik elke week één of twee keer naar Power Yoga, maar omdat ik me zo beroerd heb gevoeld ben ik dus een hele tijd niet meer geweest. Ik deed thuis wel wat oefeningen, maar ik wist niet precies wat ik nou wel en juist beter niet kon doen tijdens de zwangerschap. Dus toen heb ik deze DVD besteld via Bol.com.

De workout van 50 minuten die op deze DVD staat is speciaal voor zwangeren. De oefeningen worden voorgedaan door drie dames die ieder in een ander trimester van de zwangerschap zitten met de bijgehorende aanpassingen. Dus je kan deze workout tijdens de hele zwangerschap doen, mits je daartoe in staat bent. Echt een aanrader voor aanstaande mama's dus!

Als je niet zwanger bent, maar wel thuis aan yoga wil beginnen, dan kun je natuurlijk ook andere DVD's kopen. Het merk GAIAM heeft diverse DVD's uitgebracht.

Geen opmerkingen: