woensdag 14 januari 2009

Am I afraid of change?

Dat is de tweede vraag van Emily Falconbridge voor het 52Q mini-boekje. Ik heb deze gemaakt op een kaartje van 10x15 cm.

Je kunt de andere pagina's die ik heb gemaakt hier bekijken.
Ik heb het lekker simpel gehouden, want dat is ook een beetje mijn moto voor 2009 (kiss=keep it simple sunshine!). Ik zal veel catalogusplaatjes gebruiken voor mijn 52 Q journal, want die van Toast zijn schitterend! Antwoord op vraag 2:


No, I really don't fear change...I'm actually changing my life drasticly this year and I'm very excited about it all!!! I need change to make sure I don't get bored. I don't think I will ever be afraid of change.


2 opmerkingen:

Audrey zei

Schitterend Marcia! Knap zoals jij bezig ben!

Sylvia zei

heel mooi hoor1 ik denk dat ik ook mee ga doen en er een heel mooi boekje van ga maken!